معرفی اجمالی کولرگازی 30000 اجنرال مدل پیستونی
جامع ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان را در اینجا بیابید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





معرفی اجمالی کولرگازی 30000 اجنرال مدل پیستونی

همچنین هنگام خرید، به نکات دیگری از قبیل اثر خنک کننده، کیفیت مواد خارجی و داخلی مانند پوشش، سیم، لوله، توری و فن موتور توجه کنید. در ادامه مقاله در مورد ظاهر آن، شما باید از منظورتان اطمینان حاصل کنید.

انواع کولرگازی 30000 اجنرال اسپلیت وجود دارد که باریک و در ابعاد مختلف هستند، رنگ آنها معمولاً سفید است و به لطف این طرح و رنگ، دستگاه تهویه هوای 30000 اجنرال با سبک خانه‌های مدرن مطابقت دارد و شما می‌توانید یکی از آنها را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. در هنگام خرید حتماً به نکاتی از قبیل مصرف برق، مصرف انرژی و صرفه جویی در مصرف انرژی توجه زیادی داشته باشید که در نهایت منجر به کاهش نرخ برق می‌شود. تهویه مطبوع 30000 اجنرال پیستونی دارای عملکرد گردش هوا به صورت خودکار است که به اتاق اجازه می‌دهد تا سریعتر خنک شود. به همین دلیل دیگر نیازی به نگرانی در مورد خنک نشدن بخشی از خانه وجود ندارد. یک دستگاه تهویه مطبوع 30000 اجنرال با عملکرد پیستونی خود حتماً کل خانه را با هوای خنک خود پر می‌کند.

کولرگازی 30000 اجنرال و سلامت خانه شما

کولرگازی 30000 اجنرال هوای داخلی شما را تمیز نگه می‌دارد، بنابراین علاوه بر جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه، یک سری از پوشش‌های منحصر به فرد دارند که در برابر برخی از ویروس‌ها، باکتری‌ها و آلرژی‌ها محافظت می‌کنند. هیچ چیز نمی‌تواند شما را بیش از صدای تهویه مطبوع هنگام روشن بودن اذیت کند. دستگاه تهویه مطبوع 30000 اجنرال با صدای بسیار کم، محیطی آرام و ساکت را فراهم می‌کند. این آرامش به ویژه هنگامی که می‌خواهید بخوابید بسیار مهم است. با این کارکرد تهویه مطبوع 30000 اجنرال، شرایطی ایجاد شده است که طبق آن اگر استراحت کنید می‌توانید در هر ساعت از روز استراحت کنید.

در صورت قطع برق، کولرگازی 30000 اجنرال خاموش می‌شود و به کار خود باز می‌گردد. این بدان معنی است که شما نیازی به راه اندازی مجدد دستی تهویه هوا بعد از هر قطع برق ندارید. تهویه مطبوع 30000 اجنرال دارای فرایند رطوبت زدایی است که هر زمان که رطوبت از روی آن عبور کند، رطوبت را می‌گیرد و از بین می‌برد، در نتیجه رطوبت را کاهش می‌دهد و هوای توزیع شده در خانه شما را راحت‌تر و سالم‌تر می‌کند. رطوبت باعث افزایش رشد باکتری‌ها و آبرسانی پوست شما می‌شود و باعث می‌شود گرد و غبار به سمت شما بچسبد.

طریقه کار کردن پیستون در کولر

محبوب‌ترین نوع کمپرسور در سیستم‌های تهویه مطبوع، کمپرسور مدل پیستونی است. پیستون هوا را فشرده می‌کند، آن را به سمت بالا و پایین درون استوانه حرکت می‌دهد. با حرکت پیستون به سمت پایین، خلائی را ایجاد می‌کند که درون مبرد مکیده می‌شود. با بالا رفتن، گاز فشرده شده و به کندانسور منتقل می‌شود. دستگاه تهویه هوای 30000 اجنرال پیستونی بسیار کارآمد است زیرا واحدهای آن‌ها می‌توانند حداکثر 8 سیلندر را در داخل کمپرسور داشته باشند. در این حالت واحد داخلی کولر گازی 30000 اجنرال با بهینه سازی موتور فن و مجرای هوا، جریان هوا را در مسافت‌های طولانی تأمین می‌کند، به این معنی که قدرت هوا افزایش یافته و هنگام نشستن در مکان‌های مختلف، هوای سرد به شما افزوده می‌شود. با این گفته، اگر قصد خرید یک دستگاه تهویه مطبوع اجنرال پیستونی را از طریق سایت دارید، این گزینه خوبی است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم و در فصل گرم تابستان، در نهایت روزهای خود را در راحتی سپری خواهید کرد.

 

مرجع:

https://topfroosh.com/ogeneral-split-wall-mount/split-ogeneral-30000


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: کولرگازی، ،
:: برچسب‌ها: کولرگازی 30000 اجنرال, کولر گازی 30000 اجنرال اینورتر, کولر گازی اجنرال 30000 تایلند, قیمت کولر گازی اجنرال 30000 اصل, کولرگازی 30000 اجنرال asgg30lfcd,
نویسنده : رزالین