جامع ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان را در اینجا بیابید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نگاهی به ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل KOR-2155B

 

ماشین ظرفشویی «مجیک» مدل «KOR-2155B» یکی از محصولات کارآمد و زیبای ساخت این شرکت است که با ابعاد نسبتا کوچک و جمع‌وجور خود امکان استفاده‌ی رومیزی دارد. این ظرفشویی ظرفیت 8 نفره دارد و به همین خاطر به خانواده‌های پرجمعیت توصیه نمی‌شود. این ظرفشویی کم مصرف با متوسط مصرف  11.8لیتر آب در هر سیکل شستشو دارای رده مصرف انرژی A می باشد که با سطح صدای 48 دسی بل هیچ گونه مزاحمتی را حتی در زمان استراحت و خواب برای شما ایجاد نمی کند. در ظرفشویی 2155 مجیک فقط از یک سبد بزرگ استفاده شده تا به کاربر این امکان را بدهد که بدون محدودیت ارتفاع ظروف بزرگ را در محفظه دستگاه بگذارد. بدنه دستگاه، از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده و از مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت برخوردار است. ماشین ظرفشویی مجیک مدل KOR-2155B از برنامه‌های مختلف شست‌وشو مانند شست‌وشوی معمولی، اقتصادی، حساس و شکننده، شست‌وشوی ظروف کریستالی، شست‌وشوی سریع و شست‌وشوی میوه و سبزیجات بهره می‌برد. همچنین این محصول دارای قابلیت خشک‌ کردن ظروف نیز است.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل KOR-2155B, قیمت ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک, خرید ماشین ظرفشویی, کیفیت ماشین ظرفشویی مجیک, ماشین ظرفشویی 8 نفره مجیک مدل KOR-2155B, طرز کار ماشین ظرفشویی مجیک رومیزی, راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی مجیک 2155 ,
نویسنده : رزالین
قیمت کولر 24 هزار ال جی

ترب

0 ریال02133518902-3 ☎ کولر ال جی نمایندگی گلدیران جشنواره فروش جدیدترین مدل و قیمت کولر گازی ال جی دوال اینورتر, تهویه صنعتی داکت اسپلیت ال جی ♻ LG یکی از مهم ترین ویژگی های این کولر کنترل فعال انرزی است 24 ماه ضمانت شامل نصب رایگان و ٦٠ ماه خدمات پس از فروش كتبی و معتبر در سراسر ايران (+100,000 تومان) قیمت کولرگازی ال جی 24000 اینورتر اسپلیت 24000 ال جی اینورتراسپلیت و کولر گازی دیواری اینورتر ال جی LG سرد و گرم مدل نکست وان 24000 کد NV-246TQ مدت گارانتی: 18 ماه ضمانت پانل – 60 ماه کمپرسور گارانتی: شرکت گلدیران نوع موتور این محصول از نوع روتاری است که نسبت به کولرهای پیستونی قدیمی از صدای بسیار کمتر و در عین حال مصرف انرژی بسیار پایین تری برخوردار است به‌علاوه ضمن قرار گیری دقیق اسپلیت بر رو دیوار، داشتن فضای گسترده تر برای لوله های داخلی، بهبود صفحه نصب و راه اندازی قسمت پشتی کولر اسپلیت و پوشش قابل جدا شدن قسمت خروجی هوا، همچنین باید به پشتیبانی از نصب و راه اندازی قطعه ی محافظ اشاره داشته باشیم.

:: ادامه مطلب
نویسنده : رزالین
بررسی مشخصات ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-15069

 

شاید در گذشته تصور اینکه بعد از رفتن میهمان‌ها آسوده بنشینیم و به استراحت بپردازیم خیلی سخت و بعید به نظر می‌رسید. این‌که آخر شب باید انبوهی از ظرف‌های کثیف را بشوییم و خشک کنیم عذاب‌آور بود. اما این روزها ماشین‌های ظرفشویی ما را از دست این ظروف راحت کرده‌اند. تنها کافی است ظروف کثیف را درون محفظه ماشین ظرفشویی بچینید، ماده شوینده را به ماشین اضافه کنید، برنامه شستشوی دلخواه را انتخاب کرده و تا اتمام شستشوی ظروف به استراحت بپردازید. ماشین ظرفشویی کرال DS-15069 از طراحی مطلوب و مدرنی برخوردار است. پنل کنترل این محصول تا زمان باز شدن درب دستگاه قابل رویت نیست و همین امر ظاهری یکدست را به این ماشین ظرفشویی داده است و ظاهر خوش ‌ساخت این محصول، آن برای آشپزخانه‌های مدرن مناسب کرده است. بازکردن درب این ماشین ظرفشویی به کمک دستگیره آن و به راحتی انجام می‌شود. نمایشگر کاملاً خوانایی هم در کنار پنل کنترل این ماشین ظرفشویی قرار گرفته است که به کاربر کمک می‌کند به راحتی برنامه مورد نظرش را انتخاب کند.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی کرال, ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-15069, ماشین ظرفشویی 15 نفره کرال, قیمت ماشین ظرفشویی کرال 15 نفره, دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی کرال,
نویسنده : رزالین
قیمت کولر گازی گری بانه

قیمت کولر گازی گری 18000 پنجره ای

درباره کولرگازی و اسپلیت گری استراتژی گری کولر گازی و اسپلیت گری آنچه باید در مورد کمپرسورها و گازهای مبرّد کولرهای گازی گری بدانید.

:: ادامه مطلب
نویسنده : رزالین