جامع ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان را در اینجا بیابید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





اپلیکیشن LG ThinQ خدمتی نو در هر زمان و مکان

با اپلیکیشن  LG ThinQ می‌توانید تمام لوازم هوشمند خود از اجاق گاز گرفته تا ماشین لباسشویی، یخچال و کولر گازی را کنترل کنید. حتی این ایده که شما می توانید لوازم خانگی خود را تنها با یک فرمان صوتی مدیریت کنید یا صفحه نمایش گوشی هوشمند را لمس کنید بسیار جذاب است، چه برسد به واقعی! خوشبختانه ال جی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است و کاربر می تواند تمامی لوازم مجهز به  LG ThinQ را از هر موقعیت جغرافیایی و در هر زمانی از شبانه روز کنترل کند.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،
نویسنده : رزالین
تلویزیون ال ای دی ال جی Lg 50up7750 الترا اچ دی Uhd 4k Hdr‌ اسمارت 50 اینچ

همچنین شما می توانید کار های روزمره خود را با این مدل ازتلویزیون ال جیساده کنید. با استفاده از منوی جدید تلویزیون ال جی می توانید به محتویات و سرگرمی ها به صورت یکجا دسترسی داشته باشید. این تلویزیون ال جی از قابلیت بسیار جالبی بهره می برد و آن اینکه با وجود این ویژگی تماشای هیچ مسابقه ای را از دست نخواهید داد. زیرا به هنگام شروع یک مسابقه، تلویزیون به صورت خودکار یک آلارم در گوشه تلویزیون نمایش می دهد و شما را از اجرای آن مسابقه باخبر می کند. این ویژگی می تواند قبل، بعد و یا حتی در زمان مسابقات نیز مفید باشد. به این ترتیب که اگر مشغول تماشای سریالی در یکی از کانالهای تلویزیونی هستید و در کانالی دیگر مسابقه ای در حال اجراست، شما را از اتفاقات مهیج آن مسابقه نیز باخبر می کند.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: تلویزیون، ،
:: برچسب‌ها: قیمت تلویزیون ال جی ۷۵۵۰, جدیدترین تلویزیون ال جی 2020, قیمت تلویزیون ال جی up77, تلویزیون ال جی ۵۰ نانوسل, قیمت تلویزیون ال جی ۲۰۲۰, قیمت جدیدترین تلویزیون ال جی 2021, تلویزیون ال جی ارزان قیمت, قیمت انواع قیمت تلویزیون ال جی, تلویزیون ال جی UP7750, تلویزیون ال ای دی ال جی,
نویسنده : رزالین
رپورتاژ آگهی ایسنا از سایت رکس سو

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های خبری معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود، خرید رپورتاژ آگهی دائمی و با کیفیت است.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،
نویسنده : رزالین
مشخصات تلویزیون ال جی SM9000 (بخش دوم)

انعکاس تصویر

این تلویزیون دارای بازتاب انعکاسی عالی است، اما پوشش نیمه براق آن، قادر به بازتاب کامل در تمام صفحه نیست. با این حال، در بسیاری از اتاق ها مشکلی در بازتاب نور ندارد.

وسعت رنگ (Color Gamut)

LG SM9000 دارای طیف گسترده ای از رنگ ها است و بسیار شبیه به مدل SM9500 است. اگر محتوای HDR از نظر شما خیلی کم نور بود، از تنظیمات توصیه شده می توانید استفاده کنید.

شیب در کیفیت تصویر

عملکرد شیب در این تلویزیون عالی است. با توجه به محتوای منظم، نوارهای قابل توجه کوچکی روی رنگ های نزدیک به هم وجود دارد که این عالی است.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: تلویزیون، ،
:: برچسب‌ها: تلویزیون 2019 ال جیSM9000, تلویزیون SM9000 ال جی, قیمت تلویزیون SM9000 ال جی, تلویزیون جدید SM9000 ال جی, خرید تلویزیون SM9000 ال جی,
نویسنده : رزالین
معرفی اجمالی کولرگازی 30000 اجنرال مدل پیستونی

کولرگازی 30000 اجنرال یکی از گزینه‌های مناسب برای خانه یا محل کار شماست و گرما را در تابستان برای شما قابل قبول می‌کند. یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید دستگاه تهویه هوا باید در نظر بگیرید ظرفیت خنک کنندگی آن است. بسته به اندازه اتاق شما، معمولاً بیش از 100000 متر مربع یا 30000 دستگاه تهویه هوای 30000 اجنرال را توصیه می‌کنیم. 

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: کولرگازی، ،
:: برچسب‌ها: کولرگازی 30000 اجنرال, کولر گازی 30000 اجنرال اینورتر, کولر گازی اجنرال 30000 تایلند, قیمت کولر گازی اجنرال 30000 اصل, کولرگازی 30000 اجنرال asgg30lfcd,
نویسنده : رزالین
مشخصات تلویزیون ال جی SM9000 (بخش اول)

یکی از LED های 2019 و بسیار با­کیفیت ال جی از سری 9 تلویزیون ال جی SM9000 نام دارد که یکی از مدعیان ال جی در زمینه تلویزیون های هوشمند با کیفیت تصویر 4K و یکی از بهترین ها برای گیمینگ است. SM9000 یکی از محصولات با کیفیت و رده بالا است که علاوه بر امکانات متنوع و جدید، طراحی آن هم با مدل سال قبل فرق دارد و قیمت مناسبی هم دارد. اگر قصد خرید تلویزیون جدید با قیمت مناسب رو دارید پس با ما همراه باشید.

طراحی تلویزیون ال جی SM9000

LG SM9000 دارای طراحی عالی است و تقریبا مشابه با SM9500 است. این تلویزیون دارای یک پایه مرکزی است که نیاز به فضای کمتری روی میز دارد و کانال پشت پایه را می توان برای مدیریت کابل ها مورد استفاده قرار داد. این تلویزیون دارای یک طراحی براق و مدرن است، همچنین بسیار نازک است و روی دیوار بسیار بزرگ به نظر می رسد. 

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: تلویزیون، ،
:: برچسب‌ها: تلویزیون 2019 ال جیSM9000, تلویزیون SM9000 ال جی, قیمت تلویزیون SM9000 ال جی, تلویزیون جدید SM9000 ال جی,
نویسنده : رزالین
نگاهی به ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل KOR-2155B

 

ماشین ظرفشویی «مجیک» مدل «KOR-2155B» یکی از محصولات کارآمد و زیبای ساخت این شرکت است که با ابعاد نسبتا کوچک و جمع‌وجور خود امکان استفاده‌ی رومیزی دارد. این ظرفشویی ظرفیت 8 نفره دارد و به همین خاطر به خانواده‌های پرجمعیت توصیه نمی‌شود. این ظرفشویی کم مصرف با متوسط مصرف  11.8لیتر آب در هر سیکل شستشو دارای رده مصرف انرژی A می باشد که با سطح صدای 48 دسی بل هیچ گونه مزاحمتی را حتی در زمان استراحت و خواب برای شما ایجاد نمی کند. در ظرفشویی 2155 مجیک فقط از یک سبد بزرگ استفاده شده تا به کاربر این امکان را بدهد که بدون محدودیت ارتفاع ظروف بزرگ را در محفظه دستگاه بگذارد. بدنه دستگاه، از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده و از مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت برخوردار است. ماشین ظرفشویی مجیک مدل KOR-2155B از برنامه‌های مختلف شست‌وشو مانند شست‌وشوی معمولی، اقتصادی، حساس و شکننده، شست‌وشوی ظروف کریستالی، شست‌وشوی سریع و شست‌وشوی میوه و سبزیجات بهره می‌برد. همچنین این محصول دارای قابلیت خشک‌ کردن ظروف نیز است.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل KOR-2155B, قیمت ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک, خرید ماشین ظرفشویی, کیفیت ماشین ظرفشویی مجیک, ماشین ظرفشویی 8 نفره مجیک مدل KOR-2155B, طرز کار ماشین ظرفشویی مجیک رومیزی, راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی مجیک 2155 ,
نویسنده : رزالین
قیمت کولر 24 هزار ال جی

ترب

0 ریال02133518902-3 ☎ کولر ال جی نمایندگی گلدیران جشنواره فروش جدیدترین مدل و قیمت کولر گازی ال جی دوال اینورتر, تهویه صنعتی داکت اسپلیت ال جی ♻ LG یکی از مهم ترین ویژگی های این کولر کنترل فعال انرزی است 24 ماه ضمانت شامل نصب رایگان و ٦٠ ماه خدمات پس از فروش كتبی و معتبر در سراسر ايران (+100,000 تومان) قیمت کولرگازی ال جی 24000 اینورتر اسپلیت 24000 ال جی اینورتراسپلیت و کولر گازی دیواری اینورتر ال جی LG سرد و گرم مدل نکست وان 24000 کد NV-246TQ مدت گارانتی: 18 ماه ضمانت پانل – 60 ماه کمپرسور گارانتی: شرکت گلدیران نوع موتور این محصول از نوع روتاری است که نسبت به کولرهای پیستونی قدیمی از صدای بسیار کمتر و در عین حال مصرف انرژی بسیار پایین تری برخوردار است به‌علاوه ضمن قرار گیری دقیق اسپلیت بر رو دیوار، داشتن فضای گسترده تر برای لوله های داخلی، بهبود صفحه نصب و راه اندازی قسمت پشتی کولر اسپلیت و پوشش قابل جدا شدن قسمت خروجی هوا، همچنین باید به پشتیبانی از نصب و راه اندازی قطعه ی محافظ اشاره داشته باشیم.

:: ادامه مطلب
نویسنده : رزالین
بررسی مشخصات ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-15069

 

شاید در گذشته تصور اینکه بعد از رفتن میهمان‌ها آسوده بنشینیم و به استراحت بپردازیم خیلی سخت و بعید به نظر می‌رسید. این‌که آخر شب باید انبوهی از ظرف‌های کثیف را بشوییم و خشک کنیم عذاب‌آور بود. اما این روزها ماشین‌های ظرفشویی ما را از دست این ظروف راحت کرده‌اند. تنها کافی است ظروف کثیف را درون محفظه ماشین ظرفشویی بچینید، ماده شوینده را به ماشین اضافه کنید، برنامه شستشوی دلخواه را انتخاب کرده و تا اتمام شستشوی ظروف به استراحت بپردازید. ماشین ظرفشویی کرال DS-15069 از طراحی مطلوب و مدرنی برخوردار است. پنل کنترل این محصول تا زمان باز شدن درب دستگاه قابل رویت نیست و همین امر ظاهری یکدست را به این ماشین ظرفشویی داده است و ظاهر خوش ‌ساخت این محصول، آن برای آشپزخانه‌های مدرن مناسب کرده است. بازکردن درب این ماشین ظرفشویی به کمک دستگیره آن و به راحتی انجام می‌شود. نمایشگر کاملاً خوانایی هم در کنار پنل کنترل این ماشین ظرفشویی قرار گرفته است که به کاربر کمک می‌کند به راحتی برنامه مورد نظرش را انتخاب کند.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی کرال, ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-15069, ماشین ظرفشویی 15 نفره کرال, قیمت ماشین ظرفشویی کرال 15 نفره, دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی کرال,
نویسنده : رزالین
قیمت کولر گازی گری بانه

قیمت کولر گازی گری 18000 پنجره ای

درباره کولرگازی و اسپلیت گری استراتژی گری کولر گازی و اسپلیت گری آنچه باید در مورد کمپرسورها و گازهای مبرّد کولرهای گازی گری بدانید.

:: ادامه مطلب
نویسنده : رزالین
معرفی ماشین ظرفشویی ایندزیت مدل DFP58T94ZUK

 

شستن ظرف‌ها همواره از امور خسته کننده و هر روزه منازل به شمار می‌رود. بسیاری از افراد روزانه با حجم زیادی از ظرف‌های کثیف رو به رو هستند که شستن آن‌ها کار چندان ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. ضمن این که شستن ظرف‌ها توسط شخص موجب مصرف مقدار زیادی آب خواهد شد. بر همین اساس تولید کنندگان صنعت لوازم خانگی اقدام به تولید محصولاتی تحت عنوان ماشین‌های ظرفشویی نمودند. ماشین‌های ظرفشویی امروزه از وسایل پرطرفدار منزل و جهیزیه محسوب می‌شوند که شستن ظرف‌ها را برای کاربر ساده می‌سازند. این محصولات همچنین میزان مصرف آب کمی دارند. ماشین‌های ظرفشویی در ظرفیت‌های مختلف ساخته می‌شوند و هر کاربر بسته به جمعیت خانواده و همچنین تجمع ظروف کثیف در منزل می‌تواند ظرفیت دلخواه خود را انتخاب نماید. ماشین ظرفشویی ایندزیت مدل DFP58T94ZUK یک ماشین ظرفشویی کارآمد از برند ایندزیت می باشد که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است و می‌تواند برای طیف وسیعی از کاربران مورد استفاده قرار گیرد. 

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی ایندزیت, ماشین ظرفشویی ایندزیت مدل DFP58T94ZUK, ماشین ظرفشویی مبله ایندزیت, ماشین ظرفشویی ایندزیت 14 نفره, کیفیت ماشین ظرفشویی ایندزیت, قیمت ظرفشویی ایندزیت DFP58T94ZUK,
نویسنده : رزالین
معرفی ماشین ظرفشویی ایندزیت مدل DFP58T94AEU

ماشین ظرفشویی ایندزیت مدل DFP58T94AEU، یک محصول باکیفیت و با طراحی خاص است. امروزه ماشین های ظرفشویی جزیی از وسایل ضروری منازل شده اند. شستن ظروف، خصوصا با مواد شوینده معمول برای سلامت پوست دست ضرر دارد. چرا که استفاده از مایع ظرفشویی، رطوبت دست را از بین می‌برد. در نتیجه برای رفع این مشکل، استفاده از ماشین‌های ظرفشویی، بهترین راه‌حل است. ماشین ظرفشویی ایندزیت مدل DFP58T94AEU، با ظرفیتی مناسب برای 14 نفر در رده مصرف انرژی A+ ساخته ‌شده است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به امکان شستشو با نصف ظرفیت اشاره کرد که در این صورت در مصرف آب و برق صرفه جویی شایانی خواهید کرد. این ماشین ظرفشویی دارای 6 درجه حرارتی از 45 تا 70 درجه سانتی گراد است. 

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی ایندزیت, ماشین ظرفشویی ایندزیت مدل DFP58T94AEU, قیمت ماشین ظرفشویی ایندزیت, قیمت ماشین ظرفشویی ایندزیت 14 نفره, ظرفشویی ایندزیت DFP58T94AEU, دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی ایندزیت ,
نویسنده : رزالین
امکانات ماشین ظرفشویی مبله الگانس مدل EL9004 (بخش دوم)

 

ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9004 قابلیت گنجایش آن 600 میلی‌متر پهنا؛ 600 میلی‌متر عمق و 850 میلی‌متر ارتفاع است. این ابعاد برای 14 نفر کافی است. یکی از نگرانی‌های خانواده‌ها میزان مصرف برق زیاد و سرسام آور ماشین‌های ظرفشویی است، اما ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9004 با داشتن نمودار مصرف 10%، A++ از مدل +A بهینه‌تر است. این استاندارد موجب شده است استفاده از این کالا به‌صرفه باشد. با استفاده از این محصول علاوه بر راحتی در شستشوی ظروف، آب کمی مصرف می‌شود. این دستگاه دارای محفظه داخلی استیل است. این ماشین ظرف‌شویی با بهره‌گیری از 7 برنامه ‌شست‌وشوی از پیش تعیین‌ شده قطعا رضایت شما را تامین می‌کند. این مدل دارای امکانات کارآمد بسیاری است یکی از این امکانات، قابلیت اضافه کردن ظروف در حین شست و شو است. شما با توجه به میزان استفاده، سرعت مدنظر و تعداد ظروف یکی از این 7 حالت را انتخاب می‌کنید. این امکان به شما قدرت انتخاب بسیاری می‌دهد و شما با توجه به خواسته‌یتان نحوه شستشو و کار ماشین‌ ظرفشویی را مشخص می‌کنید.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9004, ماشین ظرفشویی الگانس, ماشین ظرفشویی مبله الگانس, ماشین ظرفشویی 14 نفره الگانس EL9004, نمایندگی ماشین ظرفشویی الگانس, قیمت ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9004, دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی الگانس ,
نویسنده : رزالین
امکانات ماشین ظرفشویی مبله الگانس مدل EL9004 (بخش اول)

 

امروزه پیشرفت تکنولوژی سبب شده، تمامی کارهای روزمره ما آسان‌تر و با کیفیت‌تر از قبل صورت پذیرد. یکی از این کارها شستن ظروف است. در آشپزخانه‌ها حجم کارهای روزانه بسیار زیاد است و این کارها با گذشت زمان می‌تواند طاقت‌فرسا شود. جدا از این حس برخی از کارها می‌تواند در درازمدت برای سلامتمان مضر باشد. یکی از این کارها شستن ظروف است. حتما شما هم با این مورد مواجه شده‌اید، بعد از مهمانی خانوادگی باید زمان زیادی را صرف شستن و خشک کردن ظروف کنید و علاوه بر خستگی، تماس مستقیم مایع شستشو و آب در درازمدت به دستانتان آسیب وارد می‌کند. این آسیب‌ها می‌تواند پوست پوست شدن دست و یا زبری و حتی حساسیت باشد. ماشین ظرفشویی برای تمامی خانواده‌ها کالای بسیار مهم و پراستفاده‌ای است. داشتن یک ماشین‌ ظرفشویی باکیفیت می‌تواند در مهمانی‌ها بسیار کارآمد باشد.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9004, ماشین ظرفشویی الگانس, ماشین ظرفشویی مبله الگانس, ماشین ظرفشویی 14 نفره الگانس EL9004, نمایندگی ماشین ظرفشویی الگانس, قیمت ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9004, دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی الگانس ,
نویسنده : رزالین
قابلیتهای ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802B

 

اگر هنگام مهمانی از شستن ظروف فراری هستید و همیشه این کار زمان زیادی از شما می‌گیرد، شما نیاز به یک ماشین ظرف‍‌شویی باکیفیت دارید. ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802B دستگاهی بسیار کاربردی بوده که با طراحی و کیفیت بالای ساخت همراه شده است. این ماشین ظرفشویی رومیزی ظرفیتی دارد که می‌تواند ظروف استفاده شده توسط 8 نفر را در خود جای دهد و با کیفیت بالا بشوید. ابعاد دستگاه امکان استفاده آن روی میز یا کانتر کابینت را می‌دهد. ماشین‌ ظرفشویی مدل WQP8-3802B محصولی باکیفیت از برند معتبر الگانس است. الگانس برندی معتبر است که کالاهای باکیفیتی را تولید و در سرتاسر جهان توزیع می‌کند. برند معتبر الگانس لوازم خود را به سراسر دنیا عرضه می‌کند و کیفیت بالای این محصولات موجب افزایش تقاضا شده است. این محصول برای استفاده یک خانواده 8 نفره کافی است. گروه آن رومیزی است و به آسانی می‌توانید آن را در آشپزخانه‌یتان قرار دهید. این مدل از کیفیت بالایی، مانند باقی محصولات الگانس برخوردار است.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802B, ماشین ظرفشویی الگانس ایتالیا, ماشین ظرفشویی 8 نفره الگانس, ماشین ظرفشویی رومیزی الگانس, قیمت ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802B ,
نویسنده : رزالین
آشنایی با ماشین ظرفشویی رومیزی الگانس مدل WQP6-3203 FS31 (بخش دوم)

 

ظرفشویی الگانس مدل WQP6 دارای محفظه داخلی استیل است. ماشین‌های ظرف‌شویی در مصرف آب و برق نیز صرفه‌جویی می‌کنند. رده مصرف انرژی این محصول A+ است. با استفاده از این محصول علاوه بر راحتی در شستشوی ظروف، آب کمی مصرف می‌شود. این ماشین ظرف‌شویی با بهره‌گیری از 6 برنامه ‌شست‌وشوی از پیش تعیین ‌شده قطعا رضایت مصرف ‌کننده را تامین می‌کند. شما با توجه به میزان استفاده، سرعت مدنظر و تعداد ظروف یکی از این 6 حالت را انتخاب می‌کنید. این امکان به شما قدرت انتخاب بسیاری می‌دهد و شما با توجه به خواسته‌یتان نحوه شستشو و کار ماشین‌ ظرفشویی الگانس مدل WQP6 را مشخص می‌کنید. یکی از ویژگی‌های این مدل قابلیت اضافه کردن ظروف جا مانده است. WQP6 دارای امکانات ویژه‌ای مانند نمایشگر میزان کسری نمک و مایع است که با در نظر گرفتن کیفیت ساخت و این امکانات می‌توان این محصول را از شاخص‌ترین محصولات این گروه کالایی دانست.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: قیمت ماشین ظرفشویی الگانس ایتالیا, ماشین ظرفشویی الگانس, ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP6-3203 FS31, ماشین ظرفشویی 6 نفره الگانس, ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP6 مناسب برای 6 نفر, ظرفشویی رومیزی الگانس,
نویسنده : رزالین
آشنایی با ماشین ظرفشویی رومیزی الگانس مدل WQP6-3203 FS31 (بخش اول)

 

اگر یکی از دغدغه‌های اصلی شما پس از شام یا ناهار شستن ظروف است، شما احتیاج به یک ماشین ظرفشویی دارید. در آشپزخانه‌ها حجم کارهای روزانه بسیار زیاد است و این کارها با گذشت زمان می‌تواند طاقت‌فرسا شود. جدا از این حس برخی از کارها می‌تواند در درازمدت برای سلامتمان مضر باشد. یکی از این کارها شستن ظروف است. حتما شما هم با این مورد مواجه شده‌اید، بعد از مهمانی خانوادگی باید زمان زیادی را صرف شستن و خشک کردن ظروف کنید و علاوه بر خستگی، تماس مستقیم مایع شستشو و آب در درازمدت به دستانتان آسیب وارد می‌کند. این آسیب‌ها می‌تواند پوست پوست شدن دست و یا زبری و حتی حساسیت باشد. ماشین ظرفشویی یک راه‌کار مناسب برای افرادی است که تمایل دارند بدون هیچ دردسری و بدون اتلاف وقت و انرژی، ظروف تمیزی داشته باشند. ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP6 دستگاهی بسیار کاربردی بوده که با طراحی و کیفیت بالای ساخت همراه شده است. این ماشین ظرفشویی رومیزی ظرفیتی دارد که می‌تواند بشقاب و لیوان استفاده شده توسط 6 نفر را در خود جای دهد و با کیفیت بالا بشوید.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: قیمت ماشین ظرفشویی الگانس ایتالیا, ماشین ظرفشویی الگانس, ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP6-3203 FS31, ماشین ظرفشویی 6 نفره الگانس, ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP6 مناسب برای 6 نفر, ظرفشویی رومیزی الگانس,
نویسنده : رزالین
معرفی ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD90W

 

فرض کنید مهمانیتان تمام شده و مهمان ها رفته اند، وارد آشپزخانه می شوید و با کوهی از ظروف مواجه می شوید، اگر فاکتورهایی مانند زمان طولانی شستشو، کمر درد یا پا درد ناشی از ایستادن طولانی مدت و احتمال آسیب به ظروف را کنار بگذاریم، فکر می کنید چقدر آب مصرف می شود تا بتوانید تمام آن ظروف را بشویید؟ یا با توجه به اینکه نهایتا با دمای آب 40 درجه می توانید ظرف ها را شستشو دهید آیا آنها آن گونه که شما می پسندید شسته و آنتی باکتریال شده اند؟ آیا فضای مناسب برای چیدن آنها جهت خشک شدنشان دارید یا حتما باید زمانی را هم به خشک کردنشان اختصاص دهید؟ نسل جدید ظرفشویی های ال جی تمام این دغدغه ها را برطرف می کند، ظرفشویی هایی که اکنون با تکنولوژی جدید Quad Wash پاشش آب را از تمام زوایا انجام می دهند و با کمترین مصرف آب و برق ممکن و پایین ترین حد صدا بهترین شستشو را برای انواع ظروف اعمال می کنند. ماشین ظرفشویی LG نمای مدرن بی‌نظیری به آشپزخانه شما می‌دهد. اندازه و نمای آن که با فناوری قابل اعتماد LG تولید شده نشان از کیفیت بالای ظاهر و قابلیت‌های آن دارد.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی ال جی, ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD90W, ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی, کیفیت ظرفشویی LG مدل XD90W, قیمت ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره, ماشین ظرفشویی مبله ال جی,
نویسنده : رزالین
بررسی ماشین ظرفشویی ال جی مدل KD-824S

 

از دیگر محصولات عرضه شده کمپانی کره ای ال جی، ماشین ظرفشویی ال جی مدل KD-824 با ظرفیت 14 نفره می باشد که در دو رنگ نقره ای و سفید تولید شده است. ال جی بر روی ماشین ظرفشویی KD-824 نیز همانند سایر محصولات خود، از موتور دایرکت درایو مجهز به فناوری اینورتر که از آن به عنوان قلب تپنده‌ی ماشین های ظرفشویی ال جی یاد می شود، استفاده کرده است. ال جی توسط این موتور توانسته میزان مصرف انرژی بر حسب انرژی مورد نیاز دستگاه را کنترل و آن را بهینه مصرف نماید. همچنین با استفاده از این موتور، می توان شدت پاشش آب را بر حسب نوع برنامه تنظیم و یا چرخش و فشار آب را به شکل بسیار دقیقی کنترل نمود و به لطف موتور دایرکت درایو، ظرفشویی KD-824S ال‌جی، 10 لیتر فضای بیشتری نسبت به دیگر ظرفشویی های موجود در بازار خواهد داشت. این محصول دارای دکمه‌ی لمسی، قفل کودک و 6 برنامه‌ی شستشو هم است.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی 824 ال جی, ماشین ظرفشویی ال جی مدل KD-824S, ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره, ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره KD-824S, ماشین ظرفشویی مبله ال جی, ماشین ظرفشویی ال جی قیمت ,
نویسنده : رزالین
معرفی ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB512FW

 

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB512FW یک ظرفشویی 14 نفره است که می تواند حجم زیادی از ظروف کثیف را در خود جای دهد. این ظرفشویی برای خانواده های پرجمعیت گزینه مناسبی است. علاوه بر شستشوی انواع ظروف، قابلیت شست و شوی انواع قابلمه و قاشق و چنگال را نیز دارا می باشد. بدنه کامل براق و ضد زنگ و استیل دیزاین و طراحی شیک پسند را برای مشتری به ارمغان می آورد. حجم و فضای مناسب این ظرفشویی و قرار گرفتن مناسب آن در داخل کابینت آشپزخانه جذابیت خاصی را برای مشتریان پدید می آورد. درب تاشو از مزیت های دیگر این ظرفشویی است. بیشترین جذابیت این دستگاه به رنگ نقره ای آن برمی گردد که می توان آن را با سایر وسایل ست کرد. ظرفشویی B512 از مدل های مبله است که به نسبت مدل های رومیزی به فضای بیشتری نیاز دارد. این ظرفشویی هم در طراحی کارکرد و هم در طراحی بدنه از استانداردهای لازم برخودار است. ابعاد این دستگاه 845 میلی متر در 600 میلی متر و 600 میلی متر طراحی شده است.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی ال جی, ظرفشویی 14 نفره ال جی, ماشین ظرفشویی مبله ال جی, کارایی ماشین ظرفشویی ال جی, ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB512FW, ظرفشویی ال جی اینورتر, ظرفشویی لمسی DFB512FW, ظرفشویی 512 سفید ال جی ,
نویسنده : رزالین

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد