جامع ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان را در اینجا بیابید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





اپلیکیشن LG ThinQ خدمتی نو در هر زمان و مکان

با اپلیکیشن  LG ThinQ می‌توانید تمام لوازم هوشمند خود از اجاق گاز گرفته تا ماشین لباسشویی، یخچال و کولر گازی را کنترل کنید. حتی این ایده که شما می توانید لوازم خانگی خود را تنها با یک فرمان صوتی مدیریت کنید یا صفحه نمایش گوشی هوشمند را لمس کنید بسیار جذاب است، چه برسد به واقعی! خوشبختانه ال جی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است و کاربر می تواند تمامی لوازم مجهز به  LG ThinQ را از هر موقعیت جغرافیایی و در هر زمانی از شبانه روز کنترل کند.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،
نویسنده : رزالین
تلویزیون ال ای دی ال جی Lg 50up7750 الترا اچ دی Uhd 4k Hdr‌ اسمارت 50 اینچ

همچنین شما می توانید کار های روزمره خود را با این مدل ازتلویزیون ال جیساده کنید. با استفاده از منوی جدید تلویزیون ال جی می توانید به محتویات و سرگرمی ها به صورت یکجا دسترسی داشته باشید. این تلویزیون ال جی از قابلیت بسیار جالبی بهره می برد و آن اینکه با وجود این ویژگی تماشای هیچ مسابقه ای را از دست نخواهید داد. زیرا به هنگام شروع یک مسابقه، تلویزیون به صورت خودکار یک آلارم در گوشه تلویزیون نمایش می دهد و شما را از اجرای آن مسابقه باخبر می کند. این ویژگی می تواند قبل، بعد و یا حتی در زمان مسابقات نیز مفید باشد. به این ترتیب که اگر مشغول تماشای سریالی در یکی از کانالهای تلویزیونی هستید و در کانالی دیگر مسابقه ای در حال اجراست، شما را از اتفاقات مهیج آن مسابقه نیز باخبر می کند.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: تلویزیون، ،
:: برچسب‌ها: قیمت تلویزیون ال جی ۷۵۵۰, جدیدترین تلویزیون ال جی 2020, قیمت تلویزیون ال جی up77, تلویزیون ال جی ۵۰ نانوسل, قیمت تلویزیون ال جی ۲۰۲۰, قیمت جدیدترین تلویزیون ال جی 2021, تلویزیون ال جی ارزان قیمت, قیمت انواع قیمت تلویزیون ال جی, تلویزیون ال جی UP7750, تلویزیون ال ای دی ال جی,
نویسنده : رزالین